محصولات

ماشین کنترلی ساختنی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
1,000,000
850,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ماشین ساختنی 79 قطعه ای (74 قطعه لگو + 5 قطعه تعویضی) با مقیاس 1:18 ساخت کمپانی استم (STEM DIY) ، یک اسباب بازی لگو هست که پس از ساخته شدن تبدیل به یک ماشین کنترلی مهیج و دوست داشتنی میشود.

ارسال رایگان

ارسال رایگان

برای خرید بالای 100 هزار تومان
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 50% تخفیف
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
بازگشت وجه

بازگشت وجه

بازگشت وجه بدون قید و شرط

بسته بندی این اسباب بازی شامل قطعات لگو، موتور، کنترل و باتری هست که براحتی توسط کودکان قابل ساخت هستن و به کودک کمک میکند با ساختار موتور ، بدنه و فنر بندی ، سیستم تعلیق یک خودرو آشنا شود.

 این ماشین بسیار خوش ساخت و در بسته بندی شکیل و زیبا و قرار دارد. کنترل ماشین مسابقه ای rc با فناوری 2.4 گیگاهرتز است که باعث عدم تداخل چند کنترل در کنار هم میشود و امکان رقابت و اجرای مسابقه را فرهم میکند. حداکثر سرعت این ماشین کنترلی تا 8 کیلومتر بر ساعت است که برای این ابعاد بسیار مهیج خواهد بود. کنترل توسط 2 باتری قلمی (شامل نشده) تغذیه می شود و ماشین rc توسط 3 باتری قلمی (شامل نمی شود) تغذیه می شود.

مهارت هایی که در کودک به وسیله بازی با لگو تقویت می‌شود : بهبود هماهنگی بین چشم و دست کودک، آشنایی با رنگها و افزایش مهارت تشخیص و تمایز رنگ با توجه به تنوع و جذابیت رنگ قطعات لگو و همچنین شناخت بیشتر مفاهیم تجزیه و ترکیب و مفهوم جزء و کل با ساخت و تخریب سازه‌ها و اجزای مکانیکی، اعتماد بنفس کودک یا نوجوان در پی ساخت چیزی جدید بالا می‌رود ، باعث رشد هوش فضایی و تجسمی و شناخت اشکال هندسی می شود ، بهبود مهارت حرکات ظریف دست و انگشتان را در پی دارد ، هوش ریاضی، منطقی و استدلالی کودک قدرت می‌گیرد و در نهایت ساخت لگویی چنین پیچیده شناخت و تمرین عملی مفهوم نظم و ترتیب ، بهبود مهارت های حل مسئله ، خیالپردازی و رشد خلاقیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...