محصولات

لگو ماشین آفرود

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,800,000
3,400,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

این لگو سری معروف تکنول مدل می باشد - این مدل موتور الکتریکی در بسته بندی ندارد ولی قابلیت تهیه و نصب موتور و استفاده از ریموت کنترل را دارد این لگو ماشین آفرود با مقیاس 1:8 سری تکنول مدل محصول کمپانی Mork و دارای 2471 قطعه‌ است.

ارسال رایگان

ارسال رایگان

برای خرید بالای 100 هزار تومان
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 50% تخفیف
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
بازگشت وجه

بازگشت وجه

بازگشت وجه بدون قید و شرط

این اسباب بازی می‌تواند تخیل، مهارت های دستی و هماهنگی حرکتی را در کودکان تشویق کند. در بازی ساختنی، کودک یاد می‌گیرد که منطقی فکر کند، از اشیاء استفاده کند و آنها را با هم هماهنگ کند. (این مدل قابلیت تهیه موتور الکتریکی مناسب و تبدیل به ماشین کنترلی را دارد) این اسباب بازی برای بزرگسالان نیز که طرفداران لگو سایز بزرگ هستند سرگرم کننده خواهد بود. ماشین آفرود یک اسباب بازی جذاب است که پس از مونتاژ به هم می‌توانیم به یک ماشین شگفت انگیز آفرود با تمام جزییات موتور و بدنه دست پیدا کنیم. این بازی فکری قابلیت‌های به جلو و عقب راندن و چرخش به راست و چپ را با خود به همراه دارد. این محصول باعث تقویت خلاقیت، هوش ریاضی و هوش فضایی و مهارت‌های متعددی مثل هماهنگی بین چشم و دست، اعتماد بنفس و … می شود. این محصول مناسب گروه سنی 6 سال به بالا است. xxمشخصات لگو ماشین اسباب بازی کنترلی : مناسب برای گروه سنی 6 سال به بالا ابعاد محصول : 22x22x48 سانتیمتر قابلیت حرکت اجزاء : دارد تعداد قطعه : 2471 سری : تکنول مودل جنس : پلاستیک ABS وزن : 3900 گرم برند: Mork کنترلی : هست قابلیت‌ها : کابین متحرک است ، در عقب و در های جلو قابلیت بازشوندگی دارند. بوسیله فرمان امکان حرکت چرخ جلو وجود دارد ، سیستم تعلیق و فنر بندی دارد و قابلیت نصب موتور الکتریکی وجود دارد. 

اقلام همراه : دفترچه راهنما xxمهارت هایی که در کودک به وسیله بازی با لگو تقویت می‌شود : بهبود هماهنگی بین چشم و دست کودک، آشنایی با رنگها و افزایش مهارت تشخیص و تمایز رنگ با توجه به تنوع و جذابیت رنگ قطعات لگو و همچنین شناخت بیشتر مفاهیم تجزیه و ترکیب و مفهوم جزء و کل با ساخت و تخریب سازه‌ها ، اعتماد بنفس کودک یا نوجوان در پی ساخت چیزی جدید بالا می‌رود ، باعث رشد هوش فضایی و تجسمی و شناخت اشکال هندسی می شود ، بهبود مهارت حرکات ظریف دست و انگشتان را در پی دارد ، هوش ریاضی، منطقی و استدلالی کودک قدرت می‌گیرد و در نهایت ساخت لگویی چنین پیچیده شناخت و تمرین عملی مفهوم نظم و ترتیب ، بهبود مهارت های حل مسئله ، خیالپردازی و رشد خلاقیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...